dilluns, 13 de juny del 2022

Robots a l'escola

 La intervenció del meu grup a l'escola  consistia en simular la programació d'un robot, on els alumnes a partir d'unes instruccions havien de representar una figura en una fitxa de quadres. 




Crec que l'activitat que vam pensar amb el meu grup va ser molt adequada per treballar el pensament computacional.

Principalment, es treballa la descomposició d'un problema en fases més simples, on el programador,en veure la figura ha de dictar les instruccions per parts, També es practica reconèixer patrons, ja que en les figures simples com la creu o en les complexes com el pastís, en ser simètriques, un costat havia de ser igual a laltre, i quan els alumnes se n'adonaven, els hi resultava més senzill dir les indicacions o seguir-les. A més, es reforça el desenvolupament de les habilitats lingüístiques i numèriques, estimula la creativitat i fomenta el treball col.laboratiu. Tot i que a vegades s'ho prenien com una competició.

Personalment, em va agradar molt aquesta experiència, havíem vist molts conceptes a la classe de pensament computacional i poder aplicar-los amb nens i que sortí tant bé va ser molt satisfactori.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Robots a l'escola

  La intervenció del meu grup a l'escola  consistia en simular la programació d'un robot, on els alumnes a partir d'unes instruc...